Wsparcie
Potrzebujesz wsparcia? Masz pytania? Napisz od nas pomożemy.
OBSŁUGA KLIENTA
Zespół, który rozumie Twoje potrzeby.
Jesteś zawsze online, my też. Jeśli masz pytania dotyczące korzystania z naszych rozwiązań, nasz lokalny zespół jest w zasięgu telefonu lub e-maila i jest przygotowany, aby zapewnić wnikliwe rozwiązania, które sprawią, że Twoje wydarzenia, sprzedaż i marketing przebiegną sprawnie.
Niezależnie od tego, czy dopiero uczysz się o produktach Ticketmaster po raz pierwszy, czy chcesz być na bieżąco z nowymi funkcjami, nasz zespół wsparcia rozumie potrzeby i złożoność klientów takich jak Ty.
ZAWSZE JESTEŚMY TUTAJ, ABY CIĘ WSPIERAĆ
Wiesz, jakie są niekończące się potrzeby Twojej firmy, dlatego zasługujesz na partnera, który będzie Cię wspierał – podczas każdego wydarzenia, każdego meczu i każdego pokazu.
Lokalne zespoły ds. klientów
Klienci Ticketmaster zawsze mają wsparcie ze strony specjalistów.
Elastyczne opcje szkoleniowe
Zapisz się na sesję szkoleniową prowadzoną przez eksperta na żywo lub posłuchaj nagrania. Nie ma ograniczeń co do ilości treningów, które możesz odbyć.
Wsparcie oparte na sztucznej inteligencji
Nasze centrum pomocy zapewnia inteligentne wyszukiwanie, oparte na najnowocześniejszej sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. Twoje wyszukiwania dostarczą Ci najtrafniejszych odpowiedzi, które są dla Ciebie najważniejsze.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA NOWYCH KLIENTÓW
Czego mogę oczekiwać od Ticketmaster, jeśli chodzi o wsparcie klienta i czas reakcji?
W Ticketmaster nie musisz czekać. Każdy klient ma dedykowanego specjalistę! Ponadto oferujemy szereg narzędzi samoobsługowych, które oferują elastyczność potrzebną do kontrolowania wszystkich aspektów Twojej firmy, od organizacji wydarzenia po dzień wydarzenia.
Jakie konkretne narzędzia oferuje Ticketmaster, aby zmaksymalizować możliwości marketingowe mojego wydarzenia?
Narzędzia, automatyzacje i usługi są częścią solidnego silnika marketingowego Ticketmaster. Dzięki narzędziom, każdy klient ma dostęp do aplikacji marketingowej, która pozwala umieszczać piksele na stronach wydarzeń, znajdować odpowiednich odbiorców w bazie danych.
Jakich klientów obsługuje Ticketmaster? Czy Ticketmaster może zaspokoić potrzeby firm takich jak moja?
Ticketmaster rozwiązania dla każdego wydarzenia, które wymaga biletu – niezależnie od wielkości i/lub gatunku. Naszymi klientami są zarówno małe kluby muzyczne, stadiony, areny, wystawy multimedialne, jak i światowe ligi sportowe i o wiele więcej!
Czy Twój system jest zgodny ze standardem PCI i posiada certyfikat P2PE?
Tak. Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii zgodności z przepisami.
Z jakich technologii korzysta Ticketmaster, aby zaspokoić moje potrzeby związane z biletami?
Dzięki potężnym podstawowym platformom biletowym oraz elastycznym pakietom SDK, interfejsom API i integracjom z partnerami jesteśmy w stanie zaspokoić unikalne potrzeby wszystkich organizatorów wydarzeń.
WYKORZYSTAJ W PEŁNI SWOJE ROZWIĄZANIA
Zapoznaj się z praktycznymi zasobami, takimi jak przewodniki z naszej kolekcji statystyk, które pomogą Ci dowiedzieć się, jak maksymalizować wyniki przy użyciu naszych narzędzi i usług.