Przyjmij Nasze Wsparcie
Skorzystaj z zasobów szkoleniowych, wiedzy ekspertów produktowych oraz wsparcia lokalnego zespołu, aby szybko uzyskać odpowiedzi na każde pytanie i sprawnie rozwiązać swoje problemy.
OBSŁUGA KLIENTA

Znajdź zespół, który rozumie Twoje potrzeby.
Jesteśmy zawsze online, aby wspierać Twoje działania. Nasz lokalny zespół doradców jest dostępny telefonicznie lub mailowo, aby pomóc w sprzedaży, działaniach marketingowych i organizacji wydarzeń.
Niezależnie od tego, czy dopiero poznajesz produkty Ticketmaster, czy chcesz być na bieżąco z nowymi funkcjami, możesz liczyć na nasze wsparcie.
ZAWSZE JESTEŚMY TUTAJ, ABY CIĘ WSPIERAĆ
Ty znasz najlepiej potrzeby swojej firmy, dlatego zasługujesz na partnera, który będzie Cię wspierał na każdym etapie organizacji każdego wydarzenia.
Współpracuj z lokalnymi zespołami ds. klientów
Pamiętaj, że klienci Ticketmaster zawsze mają wsparcie ze strony specjalistów.
Wybierz elastyczne opcje szkoleniowe
Zapisz się na sesję szkoleniową na żywo z ekspertem lub skorzystaj z nagrania – możesz skorzystać z dowolnej liczby treningów.
Uzyskaj wsparcie oparte na sztucznej inteligencji
Nasze centrum pomocy ułatwia szybkie znalezienie odpowiedzi dzięki inteligentnemu wyszukiwaniu opartemu na nowoczesnej sztucznej inteligencji. Wystarczy wpisać pytanie, a otrzymasz najbardziej trafne i przydatne informacje.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA NOWYCH KLIENTÓW
Jak szybko mogę liczyć na wsparcie od zespołu Ticketmaster?
W Ticketmaster nie musisz czekać. Każdy klient ma dedykowanego specjalistę! Ponadto oferujemy szereg narzędzi samoobsługowych, które oferują elastyczność potrzebną do kontrolowania wszystkich aspektów Twojej firmy, od organizacji wydarzenia po dzień wydarzenia.
Jakie narzędzia marketingowe Ticketmaster mogę wykorzystać, aby moje wydarzenie odniosło sukces?
Narzędzia, automatyzacje i usługi są częścią solidnego silnika marketingowego Ticketmaster. Dzięki narzędziom, każdy klient ma dostęp do aplikacji marketingowej, która pozwala umieszczać piksele na stronach wydarzeń, znajdować odpowiednich odbiorców w bazie danych.
Czy Ticketmaster obsługuje klientów takich jak ja? Jak dopasowujecie rozwiązania do różnych firm?
Ticketmaster rozwiązania dla każdego wydarzenia, które wymaga biletu – niezależnie od wielkości i/lub gatunku. Naszymi klientami są zarówno małe kluby muzyczne, stadiony, areny, wystawy multimedialne, jak i światowe ligi sportowe i o wiele więcej!
Czy system Ticketmaster zapewnia pełne bezpieczeństwo transakcji i spełnia takie standardy jak PCI DSS oraz P2PE?
Tak. Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii zgodności z przepisami.
Jakie technologie wykorzystuje Ticketmaster, aby ułatwić sprzedaż i zarządzanie biletami?
Dzięki potężnym podstawowym platformom biletowym oraz elastycznym pakietom SDK, interfejsom API i integracjom z partnerami jesteśmy w stanie zaspokoić unikalne potrzeby wszystkich organizatorów wydarzeń.
WYKORZYSTAJ W PEŁNI SWOJE ROZWIĄZANIA
Zapoznaj się z praktycznymi zasobami, takimi jak poradniki i analizy danych, które pomogą Ci maksymalizować wyniki przy użyciu naszych narzędzi i usług.