Obecnie bardziej niż kiedykolwiek ważne jest przekazywanie uczestnikom informacji o zasadach obowiązujących na wydarzeniu.
Informuj fanów o szczegółach wydarzenia i środkach ostrożności już podczas zakupu biletów oraz przed imprezą, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo Fanom.
Zmaksymalizuj informacje na stronie swojego wydarzenia
Rodzaje biletów, pytania i odpowiedzi, informacje dla osób niepełnosprawnych, czy wydarzenie ma opcję Ticket Transfer. Na stronie wydarzenia jest miejsce na wszystkie ważne informacje.
![](https://business.ticketmaster.pl/wp-content/uploads/2020/09/Return-to-Live-Event-information-200.png)
Wykorzystaj w pełni wiadomości email do uczestników
Za pośrednictwem Ticketmaster, możesz wysłać swoim uczestnikom wiadomości email z ważnymi informacjami.
![](https://business.ticketmaster.pl/wp-content/uploads/2020/09/Event-Reminder-Email.png)
Umeść informacje na bilecie
Możesz także umieścić informacje dotyczące bezpieczeństwa na biletach mobilnych i Ticket Fast.
![](https://s3.eu-west-1.amazonaws.com/prd273.tm-intl-pci.mfol.prod1.eu-west-1.tmaws-static-pages/media/tmeu/poland/feature/bilety-mobilne/images/mobgif%20%281%29.gif)
Przekaż nam informacje o Twoim wydarzeniu
Udostępnimy w naszych kanałach komunikacji wszelkie obrazy lub filmy zawierające informacje o wydarzeniu, jakie od Ciebie otrzymamy.
Cokolwiek zechcesz przekazać swoim Fanom, poinformuj o tym nasz dział marketingu, pomożemy Ci przekazać te informacje.