1. Stwórz plan miejsc, który zapewni bezpieczeństwo fanom

Możesz rozstawić siedzenia i sprzedawać w zestawach po 2, 4, 6 lub w dowolnej liczbie.

Jeśli masz wydarzenie z miejscami siedzącymi, możesz zarządzać liczbą osób w jednym obszarze, sprzedając bilety w sekcjach.

2. Przydziel fanom czas wejścia na wydarzenie

Jeśli Twoje wydarzenie, takie jak wystawa jest otwarte przez cały dzień, nasza opcja przydzielenia czasu wejścia jest dla Ciebie idealna.

Możesz przesunąć czas wejścia dla swoich fanów na koncert, występ komediowy lub przedstawienie teatralne, aby uniknąć natłoku wszystkich fanów naraz.

3. Kasa biletowa online

Dzięki biletom mobilnym możesz sprzedawać bilety online, aż do ostatnich chwil przed wydarzeniem.

4. Bezdotykowe skanowanie za pomocą smartfona

Jeśli nie chcesz przekazywać swoim pracownikom skanerów, mamy aplikację do skanowania biletów Access, która zamienia dowolny smartfon z systemem Android w skaner połączony z kontem tm1.

Smartfony mogą skanować przez szybę, podobnie jak skanery, zapewniając bezpieczeństwo zarówno fanom, jak i personelowi.

5. Monitoruj pojemność miejsca wydarzenia w czasie rzeczywistym

Raporty w czasie rzeczywistym pomagają monitorować liczbę fanów wchodzących na wydarzenie, dzięki czemu możesz zarządzać przepływem fanów podczas eventu.